Καταγγελίες

Διαβάστε τη ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗΣ πριν προβείτε σε καταγγελία.

Πώς να διεκδικήσετε ή να επιστρέψετε αγαθά χρησιμοποιώντας τη Retina

  • Αρχικά, επιλέξτε μία από τις επιλογές για τους λόγους για τους οποίους θέλετε να επιστρέψετε ή να διεκδικήσετε τα προϊόντα που έχετε αγοράσει.
  • Στη συνέχεια, συμπληρώστε τον αριθμό παραγγελίας και το email που δώσατε κατά την παραγγελία σας.
  • Στη συνέχεια, επιλέξτε το προϊόν ή τα προϊόντα στα οποία αφορά η επιστροφή. Εάν δεν παραλάβατε ολόκληρη την αποστολή, επιλέξτε το προϊόν που λείπει.
  • Στη συνέχεια, συμπληρώστε όλα τα πεδία της φόρμας.
  • Τέλος, επιλέξτε τη μέθοδο αποστολής των προϊόντων πίσω σε εμάς. Εάν πρόκειται για λάθος εκ μέρους μας (λάθος συσκευασία, κατεστραμμένα εμπορεύματα, ελλιπής αποστολή), μπορείτε να στείλετε τα εμπορεύματα με την υπηρεσία Parcel Service και θα πληρώσουμε εμείς τα ταχυδρομικά τέλη.
  • Στη συνέχεια, απλά κάντε κλικ στο κουμπί αποστολής.

Εάν έχουμε οποιοδήποτε πρόβλημα με την απαίτησή σας για Retina, μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας και θα σας βοηθήσουμε.

Μπορείτε επίσης να προβείτε σε αξίωση χρησιμοποιώντας τη φόρμα αξίωσης ΕΔΩ.